Oikeilla työ­kaluilla jää aikaa asiakas­tyytyväi­syyden vaalimiselle ja toiminnan kehittä­miselle

Uusimmista Tilisanomista voit bongata tuttuja: Jari kynäili kolumnin yhdessä Netbaronin kanssa sähköisen kirjanpidon valteista ja tilitoimistoalan kehityksestä. Kolumnin pääset lukemaan täältä. 

”Asiakaspalvelukokemus syntyy monesta asiasta, muun muassa siitä, että asiat tehdään oikein, aikataulussa ja sovitusti. Vaikka substanssiasiat, kuten verotuksen optimointi ja moninaiset hallinnolliset tehtävät ovat tilitoimiston arkipäivää, niin asiakassuhteesta huolehtiminen on lisäksi yhteydenpitoa ja asiakkaan kuuntelemista. — Asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan olemme onnistuneet tehtävässämme erinomaisesti. Kiitos tästä kuuluu koko loistavalle tiimille, samoin kuin asiakkaille, joiden kanssa on mielekästä tehdä yhteistyötä.” 

”Automaatio vie toimialaamme eteenpäin. Se on hyvä asia, sillä se antaa meille aikaa vaalia asiakastyytyväisyyttä, kehittää osaamistamme sekä omaa ja asiakkaan liiketoimintaa. Alan työtehtävissä korostuu osaava, joustava ja tehokas asiakaspalvelu. Nykyaikaisten sähköisten työkalujen ansiosta ehdimme palvella asiakastamme, olla kiinnostuneita asiakkaan liiketoiminnasta ja löytää ratkaisuja liiketoiminnan haasteisiin. Parhaat asiakassuhteet ovatkin sellaisia, joissa pystymme yhdessä kehittymään ja haastamaan toisiamme.”

Myös nämä voivat kiinnostaa sinua